Aarhus Alliancen afholder hands-on workshop i Kulturhus Bunkeren

Onsdag d. 25/9, kl. 15.15 – 17.05: Hands-on workshop: Start på din eSg-rapport

Deltag i workshoppen og tag de første skridt i at dokumentere jeres indsats på S’et i ESG. Til workshoppen vil I påbegynde jeres rapporteringsarbejde.

Poul Søgren, chefkonsulent hos Beierholm, guider jer gennem væsentlige rapporteringspunkter og giver jer praktisk indsigt i, hvordan I kan løfte jeres rapporteringsarbejde.

Efter workshoppen er I godt rustet til at fortsætte arbejdet i jeres virksomhed.

Workshoppen er særligt designet til små og mellemstore virksomheder, men virksomheder af alle størrelser er velkomne. Vi glæder os til at se jer!

Tilmeld dig her Workshop i Aarhus Alliancen: Start på din eSg-rapportering (pretix.eu)

15.15-15.30: Kaffe, kage og netværk

Velkost v/Gitte Bjerregaard, Centerchef i Jobcenter Aarhus

15.30-16.50: Workshop med oplæg, opgaver, netværk og vidensdeling: Rapporter på din virksomheds sociale ansvar med Poul Søgren, Chefkonsulent i Beierholm Bæredygtighed.

16.50-17.05: Oplæg v/Torben Dreier, projektdirektør i Kulturhus Bunkeren

17.05-17.45: Rundvisning i Kulturhus Bunkeren