Olof Palmes Allé 11, 8200 Aarhus Nord
Tlf.: 20 20 76 87
stch@FO-Aarhus.dk

Gratis prøvetimer i sang og dans: Gospel

Vi er i gang med at arrangere en række gratis prøvetimer i sang og dans i Kulturhus Bunkeren i løbet af efteråret 2024. Denne event er en del af rækken.

Tirsdag den 8. okt. kl. 19-21.00: Århus Gospelsingers på Torv 1 og 2

Kom og få en unik oplevelse sammen med byens kor, Århus Gospelsingers .

Rammen er Kulturhus Bunkeren.

Den fantastiske akustik i foyeren vil omslutte og fremhæve korets energifyldte sang og musik. Koret repræsenterer livsglæde, mangfoldighed og fællesskab, hvilket kommer til udtryk i sangen og musikken, der bevæger og berører dem, der lytter.

Århus Gospelsingers er et af Danmarks største kor, og består af 250 glade sangere i alderen 22 til 92 år. Koret synger iørefaldende og varieret gospel under ledelse af korets dirigent Rune Herholdt og pianist Peter Hougaard.

Kom og se hvad Kulturhus Bunkeren er, der vil kunne købes div. drikkevarer og oplev fællesskabet med Århus Gospel Singers.

Det bliver en fest, og det er gratis og der er ingen tilmelding – man møder bare op.

Se også:

Torsdag den 14. nov. kl. 19.21.00: Seniordans på Torv 2