Byttebox

Hej alle i Aarhus og omegn!

Kender du konceptet byttebox, som man ser rundt omkring i byen? Nu har Kulturhus Bunkeren også sin egen! Takket være Housekeeping/Åbent tilbud har vi nu en charmerende byttebox, upcyclet fra et gammelt skab.

Reglerne er enkle:

Tag hvad du kan bruge

Efterlad hvad du ikke længere har behov for

Bytteboxen er placeret i vandrehallen, på Torv 2, og er tilgængelig for alle. Uanset om du besøger huset dagligt, bor i området, eller kommer forbi for første gang, er du velkommen til at bruge den.

Housekeeping sørger for, at skabet løbende er organiseret og ryddeligt, så det altid er en fornøjelse at gå på opdagelse i det. Kom forbi og find noget nyt, eller giv dine gamle skatte et nyt hjem.

Har du spørgsmål? Skriv en kommentar eller send en besked. Vi glæder os til at se, hvad I alle sammen bringer til og finder i vores byttebox!

God bytning til jer alle!

#Byttebox #Upcycling #Bæredygtighed #Genbrug #Aarhus #KulturhusBunkeren #Fællesskab #BunkerensVenner