Fællesspisning i Kulturhus Bunkeren

Vil du også nyde et hyggeligt måltid mad sammen med andre? Så er det nu muligt at deltage i vores månedlige fællesspisning i Bunkeren!

Kommende datoer: 29/8, 26/9, 31/10 og 21/11

Praktisk information:

Fællesspisningerne afholdes i Caféen. Samtidig kører arrangementet “Aarhus synger sammen”, så Caféen er ekstra hyggelig og velbesøgt i dette tidsrum.

Maden leveres af Øens Madhus, kendt for deres lækre danske husmandskost.

Dørene åbner kl. 17, og maden serveres ca. kl. 18.

Farvel og tak kl. 19. Efterfølgende er der mulighed for hygge i Baren, hvor du kan købe drikkevarer.

Pris: 50 kr. pr. person pr. fællesspisning (drikkevarer ikke inkluderet, men kan købes i Caféen).

Betalingsmetode: Betal med MobilePay eller kontanter i Caféen under fællesspisningen. MobilePay: 837043

Husk at notere navn og antal spisende i kommentarfeltet ved MobilePay-betalingen.

Har du spørgsmål, allergener eller behov for specialkost? Kontakt vores koordinator Heidi Overgaard på heov@fo-aarhus.dk.

Kom og vær en del af fællesskabet! Vi glæder os til at se jer til nogle hyggelige aftener med god mad og dejligt selskab!

#Fællesspisning #KulturhusBunkeren #Aarhus #Fællesskab #ØensMadhus #AarhusSyngerSammen #BunkerensVenner